Beskydy 2011

Velký článek o naší dovolené je tu :) Takže jestli vás zajímá, jak jsme se minulý týden měli, čtěte dál.
Den 1: Přijeli jsme, ubytovali se TADY v malebné dřevěnici, uvařili si oběd a šli se projít k rožnovské Bečvě, to byl kousek, tak jsme si to protáhli až do Valmezu, ale zašli jsme si, navíc pršelo a byla to cyklostezka, takže nohy bolely z asfaltu jako čert. Zpátky do Zašové jsme teda jeli autobusem :D Když jsme se vrátili, pokecali jsme s majitelem chatky a večer hráli Monopoly.
 Před zámkem ve Valašském Meziříčí

Extra nadšení při překračování 18.poledníku :D
Přibližná trasa 1.dne - asi 12km

Den 2: Vstali jsme, nasnídali se, nachystali svačinu a vyrazili do kopců nad Zašovou. Cestou jsme posbírali ostružiny do pusy a celkem dost hřibů, mezi tím hodně bedlí, tak jsme si je pak usmažili, mnamka! Když jsme se vrátili, začali jsme grilovat masíčko a my s Tomem taky kukuřice, nádhera :) Večer televize a zase Monopoly :D

První nalezený hříbek. A pak už to jelo :)

Přibližná trasa 2.dne - asi 12km

Den 3: Třetí den bývá krizový, a tak jsme se rozhodli nepokoušet vlastní síly. Zůstali jsme na chatě, grilovali zbytek masíčka, šli jsme se podívat kousek do vesnice na pramen Stračky (sračky:D), nějaké poutní místo. A odpoledne jen kousek do lesa na hřiby, pár jsme jich našli. A taky borůvky, tak jsme si pak dali na chatě s cukrem :) Tentokrát večer televize a Activity!
 Ach jo, Kamile Kamile.. :D

Hehe:D

Den 4: Velká túra k přehradě Bystřička. Udělali jsme si brzo oběd, sjeli autem úplně dolů do Zašové (protože ta vesnice se táhne strašně dlouho do kopce, taková nudle, ušetřili jsme si tím 3km) a šlo se. Přehrada krásná, škoda, že nebylo teplo na koupání! Posvačili jsme a šlo se jinou trasou domů. Jenže, achich ouvej, kopec jak svině, převýšení jak svině, moje srdce nezvládalo.. Fuj, ale hecla jsem se a po malých krůčcích vstoupala nahoru! A ten výhled :) Večer jsme znaveni skončili zase u TV a Activity :D

Přibližná trasa 4.den - asi 16km

Den 5: Vstávačka, oběd zase brzo. Sjeli jsme autem do Dolní Bečvy a odtud šlapali nahoru na Radhošt. Jestli jsem nadávala na kopec od Bystřičky, tak tohle bylo horší, sice méně příkré, ale pořád jen do kopce! A když jsme konečně vylezli až k Radegastovi do výšky 1100m.n.m., tak jsem si pomyslela - kvůli takovýmu ču***ovi jsem sem lezla?! :D Ne, stálo to za to, nádherný výhled, ten pocit, že jsem to zvládla, paráda :) Kamil s Petou šli ještě k té kapli na Radhošti, ale nám s Tomem už se nechtělo. Poslední večer, chtěli jsme jít do hospody zkusit valašské pivo Bon, ale únava nám to nedovolila. Takže zase Activity, miluju tu hru!

U Radegasta s Radegastem ♥

Přibližná trasa 5.den - asi 19km
Den 6: Vstávání brzo, úklid chaty a balení. O půl 10 jsme předali chatu majiteli, rozloučili se a jelo se domů. Nádherná dovolená :)
Tak, a já tímto děkuju každému, kdo to dočetl až po sem, komentujte, ptejte se :)

20 komentářů

1. Ježííš vy jste byly ale aktivní!:)
    Super super sr*čka :D

OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný fotečky!:) Tak ale zvládly jste to a to je hlavní!:D Jinak na tu džísku se taky těším:D Ale teď je na ni moc hoorko:/:D

3. to jste se museli mít skvěle , nejvíc se mi líbí ta fotka jak stojíte na pařezu :)

4. Naši Beskyby milujou takže tam jsme každou chvíli. Jinak tu túru na Radegast jste si udělali teda pěknou. Nám se nikdy nechce šlapat takže jedeme z Frenštátu na Raztoku, tam vyjedeme lanovkou na Půstevny a potom už je to jenom kousíček k Radegastu a zpátky to sjedeme na takových těch teréních koloběžkách :D Kdy jste na Radegastu byli? Já jsem tam byla s rodinkou tento týden a mám pocit, že jsem tě tam viděla

5. jeeej aj ja by som šla hned :) pekne foto

6. Jej ne, žádný kopce, my jedem v úterý na Radegast taky :D:D ale ty sis to užila pěkně!:)

7. páni tak to bych v životě teda tolik nenachodila :D ale ty borůvky s cukrem nebo grilování masíčka, to bych si nechala líbit :))

OdpovědětVymazat
  8. U Radegasta sem taky byla.. :D tam je to vážně samej kopeček.. byli sme tam na výletě v devítce :D

9. Eva Doom: Byli jsme tam přesně 12.8., to už bylo minulý týden, takže asi vidělas někoho podobnýho :D A jako šlapat to z Pusteven, to je to nejmenší, to vážně ano!
    Peta: Jen se pěkně projděte :D
    Natálje: Ale jo, nachodila, to se nezdá ;)
    Skodulka: Jojo často se tam jezdí na výlety, taky už jsem tam kdysi dávno byla :)
    Jinak všem děkuju za komentáře!

OdpovědětVymazat
  10. Jste toho hodně nachodili!:D Muselo to být fajn .))

11. Pěkný fotky. Kamarádka něco obdobného absolvovala loni, ale s 8-mi měsíční holčičkou, psem a manželem. :) Musí tam být krásně. A s přítelem vám to moc sluší! :)

12. téda, taková akční dovolená :) túry, to není nic pro mě, takže máš můj velký obdiv! :D ta "S(t)račka" me pobavila :D

OdpovědětVymazat
  13. Hned bych jela taky! Muselo to být super :)

14. muselo vám byť vážne úplne skvelo :)

15. jéj to bych umřela asi takové výšlapy :D ale museli jste se mít fajn :)

OdpovědětVymazat
  16. obdivuji Vás, že jste to všechno zvládli :D já bych chcípla po první tůře a pak už bych to proležela v posteli :D
    Jinak si pamatuji výlet s rodiči na Radhošť a taky jsem si řekla to samé co Ty :D tou větou jsi mě mimochodem úplně rozesmála :D ale máš pravdu, že výhled je tam krásný :)

Děkuju moc za každý komentář :)