Our second time in Paris

Ahojte! V pondělí jsem byla platit nájem a zůstala jsem příjemně překvapená, když po mně chtěli jen 54€ místo klasických 163€. Už mi totiž přišel CAF, což je příspěvek na bydlení od francouzské vlády, na který tady mají nárok skoro všichni mi přijde :D První mid-term zkouška z frániny dopadla dobře, poslechy byly lehčí než na hodinách a rozumněla jsem jim, takže super. Včera jsem na obědech zažila snad nejdelší frontu v mým životě a pak jsem si musela jít koupit sprej proti plísním, které se mi začaly tvořit v rohu nad oknem. Je to nechutný, ale nic s tím neudělám, snažím se větrat často, ovšem když tady STÁLE netopí a máte stará okna.. Naštěstí sprej zabral, tak mám snad na chvíli pokoj. Večer jsme byly s holkama na retro party, bylo to skvělý! Doufám, že se máte taky dobře!

Po tom, co jsme se úspěšně shledali u Gare de l'Est a ubytovali se v úžasném hotelu - moment, to vám prostě musím napsat. Hotel nás stál 43€ pro oba na jednu noc a nachází se v 10. arrondissementu, takže je docela blízko centra. Tudíž jsme nečekali žádný luxus, ovšem realita byla docela punkovní. Bydleli jsme v 5. patře, samozřejmě bez výtahu a s točitým schodištěm (nic pro americké turisty :D). Sprcha byla ještě v horším stavu než tady na kolejích, tam by se nikdo tlustej taky nevlezl, a navíc byla jedna asi pro 4 patra. Krása. No ale tak osprchovali jsme se a vyrazili do města. Od jedné mé čtenářky jsme dostali tip na kanál Saint Martin, který jsme měli blízko hotelu, tak jsme se vydali k němu.
 Stálo to za to!
 A navíc bylo krásně, takže jsme si chodili jenom v tričku :)
 Selfie :)
 U kanálu jsou i městské zahrady v fontánkou a jakousi rotundou.
 Tento street art nás zaujal.

Pak jsme viděli i otevírání mostu (otevírá se do boku, Francouzi mosty nezdvihají) a proplutí rybářské lodi.
 Pokračovali jsme na Place de la République, mezitím navštívili dva sekáče, které nám ovšem přišly hodně hodně vintage a ne tak levné, jak bychom čekali. Tak jsme pokračovali dál do centra.
 Prošli kolem nějakého kostela..
 ..až na náměstí, kde je radnice.
 A vidíte odtamtud Notre Dame, nám k tomu vyšel západ sluníčka, tak z toho vznikla docela pěkná fotka, i bez zrcadlovky. No ne? :)
 Potom jsme si metrem dojeli až do La Défense, moderní čtvrti, kterou jsme při minulé návštěvě Paříže jenom projeli autobusem. Takže jsme se tam chtěli vrátit a podívat se na Grande Arche. Viděli jsme ji osvětlenou, díky tomu ta fotka vypadá takhle, ale stálo to za to, je obrovská!
 A tady pohled na La Défense, vzadu jsme viděli i Arc de Triomphe, který odtamtud vypadal tak maličký! No a jelikož už bylo docela pozdě a my byli po cestě unavení, vrátili jsme se zpátky na náš skvělý hotel, kde jsme se stejně moc nevyspali. Pořád někdo chodil po chodbě a třískal dveřmi. Ale to ještě nebylo nejhorší. To přišlo, když jsem se vzbudila asi ve 2 v noci za zvuků dost vášnivého sexu našich horních sousedů :D A ještě to byli Angličani, takže jsem rozumněla všechno :D Toma to nevzbudilo, tak jsem si řekla, ať si to užijou a znovu usnula. Znovu jsme se vzbudili už oba, když se ten stejný pár začal nahoře brutálně hádat a borec tam snad rozbíjel nábytek. Šílenost, ale tak usli jsme znovu. A dokážete si představit, jak nasraní jsme byli, když ráno okolo osmé začali ti dva prcat znovu. Jako pardon, ale tohle už nemůžu napsat slušně :D Takže, vážně skvělá noc!
Hotel jsme museli opustit do 12, šli jsme už radši dřív, dali si jedno z nejdražších kafí v životě (kafe s mlíkem za 3,50 - krása) a vydali se hledat smluvené místo na spolujízdu zpátky do Rennes. Toť celý náš krátký výlet v Paříži, doufám, že jste se pobavili a líbily se vám fotky, i když jsme toho zas tolik neviděli. Těšte se ještě na jeden článek s fotkama z Rennes a dalších dvou výletů :)

13 komentářů

1. Hezké fotky a i když tedy hotel takový, jaký byl, myslím, že na něj asi nikdy nezapomenete :-DD .. La Défense jsem viděla ve dne a překvapilo mě, jak moc je to obrovská stavba :)) Mimochodem, hned vedle je fajn C&A :-)

Měj se hezky,
    Skills of Art

Odpovědi
    1. fajn C&A je aj v Brne vo Vaňkovke, keby si chcela vedieť ! a ostatne aj v každom stredne veľkom meste v Českej republike!!!!

Vymazat
    2. To rozhodně nezapomeneme no :D Jo tak tam je spooousta obchodů, na ty nebyl čas ani chuť a zrovna C&A máme i u nás, takže do něj nepotřebuju chodit tady. Teda jako mám otamtud kardigan, vestičku a dvě šálky, ale podle mě se ten sortiment skoro neliší :)

2. Ojojoooj toto som vidieť nemala:) nádhera!

3. Nádhera všech nádher!! A tak moc Vám to sluší :) ♥

4. úžasné fotky, milujem tie staré budovy :)

www.beautiful-savage.blogspot.sk

OdpovědětVymazat
  5. Tak hlavně, že jste byli spolu :) Sex na hotelu je ta njevíc fuj věc na světě, taky jsem to nejednou zažila v hotelu, kde byly zdi jako z papundeklu. Fotky jsou super ;)

Odpovědi
    1. Jojo, tenký zdi, to je zlo! A přesně tak, hlavně, že jsme byli spolu. Díky Evi :)

6. NO to bych z toho páru byla taky naštvaná :D Fotky se mi líbí
    Blog by Veru

OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, tak hlavně že jste byli spolu :))

8. Jsem ráda, že jste si to užili. Ten hotel musel být šílený, obzvlášť s takovým výstupe.Jednou jsem si něco podobného vyslechla na dovolenou u moře a řeknu ti je to paráda, ještě když tohle posloucháš s mamkou a babičkou.:D Ach jak já bych se do Paříže vrátila <3

Odpovědi
    1. Haha no já jak to popisovala mamce na Skypu, tak to byla dobrá sranda, kdybych tam měla být s ní v tom hotelu, tak nevím :D Tyjo my jsme si s Tomem zrovna říkali, že Paříže máme na dlouhou dobu dost. Je to na nás moc velký a jak nechodíš vyloženě jenom po těch turistických místech, tak poznáváš i tu odvrácenou stranu Paříže.. A nevím no, radši tam nějakou dobu nepojedu, abych si ji zachovala jako to krásné opěvované město :)

Vymazat

Děkuju moc za každý komentář :)